پیشنهاد سردبیر

تیم پرستاره نروژ با حضور کارلسن برابر شطرنج‌بازان ایرانی شکست خورد.

پرهام مرد شماره یک جهان را متوقف کرد/ برد غیرمنتظره شطرنج ایران برابر تیم پرستاره نروژ

به گزارش قدس آنلاین، دور ششم چهل و پنجمین المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی مجارستان با حضور نزدیک به ۲۰۰ کشور در حال برگزاری است که امروز تیم ایران در بخش آقایان توانست تیم نروژ را با وجود حضور مرد شماره یک جهان در میان ناباوری اهالی شطرنج جهان شکست دهد و در بخش بانوان تیم ملی ایران مقابل شیلی یک پیروزی قاطعانه بدست آورد.

پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی، بردیا دانشور و پویا ایدنی به سرمربیگری الکساندر گریشوک در دور ششم در ترکیب تیم ملی آقایان حضور داشتند و مقابل حریفان نروژی دست‌ به مهره شدند. در این دیدارها شطرنج‌بازان کشورمان با پیروزی پویا ایدنی و تساوی مرد شماره یک ایران، پرهام مقصودلو مقابل مرد شماره یک جهان، مگنس کارلسن و درخشش دیگر شطرنج‌بازان توانستند با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ بر تیم قدرتمند نروژ غلبه کند.

تیم ملی بانوان کشورمان در دور ششم با ترکیب مبینا علی‌نسب، وصال حامدی‌نیا، ستایش کریمی و پروا بهزاد نظیف به سرمربی‌گری همایون توفیقی مقابل تیم ملی شیلی دست به مهره شدند که شیر دختران ایران توانستند با قاطعیت تمام حریف خود را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهند تا با روحیه بالا به پیشواز دور هفتم بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.